Koleksi Sahabat Baru

Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Sementara mengabiskan cuti baru-baru ini. Saya telah sempat merakamkan gambar koleksi basikal kepunyaan jiran saya yang baru sahaja meminati hobi ini. Beliau telah memiliki 3 buah basikal raleigh keluaran tahun 1950 hingga 1960. Beliau cukup menyayangi basikalnya ini kerana mempunyai nilai nostalgia tersendiri. Berikut dilampirkan gambar-gambar basikal koleksinya.

imgp0231

Koleksi Raleigh

imgp0233

Raleigh Sport 1959

imgp0238

Raleigh Sport 1960

imgp0242

Raleigh Gentleman 1952

Semoga hobi ini terus diminati oleh semua golongan.

Nostalgia Warisan Silam

9 responses to this post.

  1. terus diperbanyak ya bro koleksi sepeda tuanya, i love onthel.!

    Reply

  2. Koleksi yang bagus, dan pastinya masih mulus-mulus

    Reply

  3. Salam Tuan! Saya juga ada sebuah basikal ni..kalau senang jengok lah blog saya. Saya ada upload beberapa keping gambar basikal saya. Sila beri komen!
    http://jeng3x.blogspot.com/

    Reply

  4. Posted by laexs on December 22, 2008 at 2:38 am

    Bro..jangan lupa pesanan aku ya..he..he..

    Reply

  5. Posted by sanim on December 22, 2008 at 2:49 am

    insyaAllah alexs.

    Reply

  6. Tahniah pada sahabat baru…. baru sahaja tercebut dalam penggemar sepeda lama ..dah ada 3 buah basikal raleigh. tahniah bro….

    Reply

  7. bila bersedia berikan info akseseris raleigh ke saya, terutama bell dan pompa tangan…andhy_andri@yahoo.co.id…terimakasih sebelumnya

    Reply

  8. Teman-teman onthelis, kami memiliki produk miniatur sepeda onthel cantik handmade terbuat dari logam.

    Bagi teman-teman penghobi sepeda, tentunya tidak ingin kehilangan kesempatan untuk memiliki miniatur sepeda onthel cantik ini.

    http://hiasanrumah.com/miniatur-sepeda-cantik-seri-ms100/

    Kami tunggu ya

    Reply

  9. Posted by zack on February 20, 2009 at 3:52 am

    bro nak cai basikal tua di kl ada x. untuk show

    Reply

Leave a Reply

