Salam Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidiftri

Dengan Ingatan Tulus Ikhlas Maaf Zahir dan Batin

HARI RAYA 2

Lestarikan Nostalgia Warisan Silam

10 responses to this post.

  1. Lawa baju raya…terima kasih sebab carikan aku padel NH yang NOS…Salam Aidilfitri dari kami ber2 – Maaf Zahir & Batin khas buat KOTR/Sanim.

    Reply

  2. Posted by sanimNBT on September 27, 2009 at 6:16 am

    Hehehe, Dah lama tak buat baju melayu bro, Sama-sama bro apa yang terkurang selama ini dan tidak disenangi di dahului dengan ucapan maaf zahir dan batin. Alah bro padel tu pun koleksi terakhir yang dapat dicari. Pas ni usah diharap lagi.

    Reply

  3. Posted by jebatmlk on September 27, 2009 at 10:38 am

    salam……..
    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN
    kepada sahabat sejati KOTR@SANIM,
    bila lagi nak beraya di KBTBB,kami semua menunggu bro sanim.

    Reply

  4. Posted by Mr GB on September 28, 2009 at 4:31 am

    salam hari raya dari Mr GB

    lawa baju raya tahun nie,basikal raya ke…….apa2 pun ucapan selamat hari raya dan maaf zahir batin jika ada buat salah dan silap mohom do maaf kan..

    Reply

  5. Posted by Admin NBT on September 28, 2009 at 3:46 pm

    Selamat Hari Raya Kepada saudara Jebat dan MR GB. InsyaAalah dilain masa mungkin kita dapat ketemu. Cuti terlalu singkat. Apa pun saya meyusun sepuluh jari meminta ampun dan maaf kepada semua.

    Reply

  6. Salam,

    Bro, lama tak dgr cer…? mintak maap segala perbuatan yang sengaja & tidak disengajakan….orang Johor pun dah pandai pakai baju cekak musang..hehe

    Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin
    John Labu @ Tronoh Lad

    Reply

  7. Posted by nizamkayuhje on October 5, 2009 at 10:01 am

    selamat hari raya dari nizam geng kl

    Reply

  8. Posted by sanimNBT on October 5, 2009 at 10:13 am

    Selamat hari raya nizam. Lama aku tak jumpa kau. Rindu pada kawan2 semua. Lama tak duk borak sama2. Macam mana family semua sihat. Aku doakan semoga semuanya selamat dan berbahagia selamanya. Aminnn.

    Reply

  9. APA KABAR SEMUA.SELAMAT HARI RAYA .BLH SAYA KWN DENGAN AWK X.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: